Möhippa!

Förra lördagen var jag på möhippa för Jos som gifter sig 19 juni.
Hon hade absolut ingen aning om vad som skulle hända, hon trodde att hon skulle hjälpa en kompis att flyttstäda den dagen, men oj vad lurad hon blev =)
Istället för städ blev det iallafall champagne-frukost, kreativt arbete i form av tillverkning av brudpar i marsipan, lunch på Vapiano, åka stor, snabb motorcykel med blond kille i läderställ, make-up kurs, middag hemma hos syster och sedan utgång.
Jag var inte med hela dagen, man är ju inte i toppform tyvärr... Men det var iallafall jättekul (tycker jag) och jag tror Jos hade en väldigt rolig dag/kväll/natt!
DEt absolut roligaste var Jos min när hon fattade att det inte alls var något flyttstäd på gång, utan nåt helt annat! =)

här kommer lite bilder!


Vi står och väntar på att Jos ska gå ut så att vi kan smyga upp i lägenheten


Tillverkning av brudpar i marsipan


Koncentrerad....


Resultatet blev bra! Tiden räckte inte riktigt till brudgummen, men jag tycker han blev fin ändå =)


Vad händer härnäst tro???


Jos var ganska skeptisk till motorcykel-färden...


Efter detta begav jag mig hemåt, så fler bilder kan jag inte bidra med...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0