Äntligen tillbaka =)

Gamla vanliga Emma är tillbaka! =) Efter 2 veckor med en riktigt kinkig och grinig bebis så tror jag nu att det vänt (*peppar, peppar*). Hon har varit en riktig solstråle i helgen och jag hoppas hennes kink-period är över för denna gång!
Tycker så synd om henne när hon är ledsen och grinig, kan ju inte vara lätt att vara en liten bebis som ska lära sig så mycket på så kort tid...
Hon har iaf lärt sig att suga på nappen nu, så det är ju bra! Hon har alltid varit riktigt snuttig och nappen är nog bra för henne.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt! Det måste ha varit någon slags växa-period som gjorde henne lite ur form. Jättefin bild på sötnosen! :)

2010-10-11 @ 07:44:14
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

DEt är bara att säga till! :)

2010-10-11 @ 14:19:22
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hihi vilken söt liten tjej du har! Skönt att hon fortfarande ändå ser liten ut (jag har ju helt tappat uppfattningen om hur länge de är "bebisar") och har trott att de är stora bara efter ett par månader. Här hemma är det ju ingen bebis som far över golvet längre direkt så det ska bli spännande med ett till litet knyte. Har nog inte fattat det än.... =)

Skönt att allt är bättre nu! Det finns ju en del som bebisar kan vara "griniga" över =)

Ta hand om er!

kram isabel

2010-10-14 @ 17:53:53
Postat av: Linda

Hej Pernilla! Vilken fin tjej du har!

Fick du mitt mail?

2010-10-14 @ 20:09:40
URL: http://www.nyblivenmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0