Dop!

I söndags var det dags för Emmas dop! Hon hade varit grinig hela veckan så vi var oroliga för att hon skulle vara grinig i kyrkan, men hon var sååå duktig! Prästen fick t.o.m. ett leende och sen somnade hon under sista psalmen. =) Vi var så stolta! Underbara Jos och Maja ställde upp och gjorde vårt dop speciellt genom att sjunga och läsa dikt! Tack mina vänner! Lillebror är numer Emmas fadder och jag tror han blev väldigt glad för att vi ville att han skulle vara det.





Fikat efteråt blev också jättelyckat! Vi var ca 70-75 stycken och jag, mamma, mormor och R's mamma hade bakat kokostoppar, kärleksmums, makalösa och kanelbullar. Supergott! Tårtorna beställde vi och de var jättefina och goda!





Emma fick så många fina presenter från släkt och vänner! Tack!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var jättefint! :) Hoppas hon/ni gillade födelsedagståget?!

Vi pratade faktiskt om gudfader/godmoderns roll i det hela. Och det är faktiskt till den personen socialen ringer om man inte kan ta hand om sitt barn. Trodde inte jag på, men så var det.

Visste inte jag. Vi kanske kan få komma och hälsa på er i nästa vecka, jag o sixtisen?

Kram

2010-10-06 @ 16:03:01
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ser jättefint ut! Kul att det blev lyckat! Önskar jag varit där med alla kakor...

Fina kort också, men din "lille"bror gör att du o Richard ser jättekorta ut :) fast ni är så lånag o ståtliga!

Kramar vännen!

2010-10-07 @ 11:57:41
Postat av: Linda

Fina bilder! Och vad många ni var! Vi är bara 27 och jag känner mig rätt uppsterssad över det... Ska tänka mer på ditt dopgäng så kanske jag chillar ner lite. ;o)

2010-11-09 @ 12:00:03
URL: http://www.nyblivenmamma.com/?cat=85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0