Kalas

Firade mig i helgen, tänk att jag redan fyller 27 år...herregud...vart tar åren vägen? Fyllde ju nyss 20 och fick börja gå på systemet...

Hur som helst. Hade en hel tårta kvar från Emmas dop som vi fryst ner, den passade vi på att äta upp nu när jag fyllde. Den var hur god som helst fast den varit fryst! Nästan ännu godare än på dopet =)
Det var bara min familj och Richards familj som var här, men nästan hela tårtan gick åt =)

Fick en massa fina presenter och blommor och Emma fick också lite grejer =) såklart.



På kvällen var vi bjudna till Maja & John på middag! Jättetrevligt och god mat! Jag o Maja fyller år nästan samtidigt så hon hade gjort en 54-års-tårta! Supergod! 
Emma somnade kl 19 och sov i vagnen hela kvällen. Kändes så hårt att väcka henna när vi skulle åka hem...ut i kylan och in i kalla bilen... Försökte att inte väcka henne men det är ju inte så lätt när man ska på med kläder och ner i bilbarnstolen och spänna fast...
Hon somnade iallafall själv i sängen när vi kom hem (efter lite mat förstås)

På måndag är det november, Emma blir 4 månader....vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vilken smarrig & fin tårta!

2010-10-28 @ 17:35:12
URL: http://www.nyblivenmamma.com/?cat=85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0